Що сьогодні вимагають закордонні орендарі?

17 Вересня 2015 Спеціальні пропозиції

Зараз будівництво торгової площі для інтернаціональних операторів обходиться за більш високою вартістю. Це пов’язано з економічними складнощами тепер орендарі центрів, паралельно знижують рівень своїх вимог. Ті міжнародні компанії, які працюють на Україні за допомогою місцевого представництва, скорочують свою кількість. Глава департаменту дав оцінку, що нерухомість Наталії Кравец складає близько 10% від усього ринку.
Усі ці бренди мають досить велику міру важливості і девелопери України йдуть на згоду найрізноманітніших запитів для того, щоб зберегти свою присутність в ТРЦ. Ганна Чуботина є керівником департаменту. Вона виділяє певні особливості орендарів, які живуть за переділами нашої держави. Гравці з-за кордону звертають увагу на ім’я і титул організації, це має бути бренд з гідним рівнем. Приміщення також повинне відповідати конкретній конфігурації, локації, устаткуванню і корпоративній політиці.
Звичайна наша держава іноземці починають вивчати з Києва, це пов’язано з гідним рівнем пропозиції хороших і високоякісних площ. Аналогічні вимоги висувають і українські організації. Перевага частенько віддається містам з великою чисельністю населення. Але для українських компаній ім’я девелопера грає менш важливу роль.
Консультантами відмічено, що іноземні особи вимогливі до того, наскільки якісна обробка і технічне оснащення будівель. З цієї причини договір оренди укладається ще на будівельних етапах, так в процесі будівництва вносяться бажані корективи.
Вадим Зинченко є експертом по торговій нерухомості. Він відмічає, що додаткові інженерні витрати на один квадратний метр складають близько 20 євро, це складає 20% надбавки до загальної вартості. У цю суму може входити не лише ремонт хорошої якості, але і електропостачання, а також елементи сучасного іміджу. Багато іноземних компаній турбуються про досить великий повітрообмін, ця потужність може більш ніж в два рази перевищувати показники українських магазинів.
Спеціалізація організації, як і її особливості діяльності, є головною вимогою, країна походження зазвичай великої ролі не грає. На сьогодні іноземці не горять великим бажанням розкривати свій бізнес на Україні.